مترور : نخستین تارنمای متره برآورد و اصول حاکم بر پیمان در ایران

09038381937  تلفن ، @metror  :کانال تلگرام 

www.metror.ir
Menu

کتاب و جزوه های مترور

يك نمونه آنالیز ضريب بالاسری در طرحهای عمرانی و غیر عمرانی

توجه :  پيشنهاد مي گردد ضريب بالاسري براي هر پروژه به ويژه براي شركت در مناقصه و در محاسبه هزينه - درآمد پيمان، بصورت  اختصاصي آناليز و محاسبه گردد ، اين امر براي مواردي كه از فهرست بهاء 1388 و دفترچه تجزيه بهاء 1389 استفاده مي نماييم بنظر بنده بطور قطع الزامي است. لذا حتي الامكان در استفاده از ضرايب پيش فرض 1.3 و 1.43 پرهيز و يا دقت فرماييد .

 مهم : با توجه به قوانين و بخشنامه هايي كه در چند سال اخير صادر شده كه از جمله آنها مي توان به اصلاحات قانون ماليات هاي مستقيم ، بيمه ، ماليات ارزش افزوده و همچنين ابلاغ فهرست هاي بهاي سال 1392 ، 93 و 94 اشاره داشت ، آناليز زير حداقل براي پيمان هاي بعد از شهريور 1387 اعتبار ندارد و تنها به عنوان يك نمونه مي تواند در تهيه آناليز ضريب بالاسري مورد استفاده قرار گيرد ، بنده دركتاب ضريب بالاسري آناليزجديد ضرايب بالاسري طرح هاي عمراني و غير عمراني را با استناد به قوانين ، بخشنامه ها و عرف موجود ارائه نموده ام و همچنين در كتاب ياد شده  35 نوع پيمان و پروژه را آناليز نموده و ضريب بالاسري آنها را بطور مستند تهيه و ارائه كرده ام. لذا توصيه مي گردد در استفاده از آناليز زير دقت فرموده و به دوره استفاده آن كه براي پيمان‌هاي منعقد شده يا پيشنهاد قيمت شده  قبل از 31 شهريورماه 1387 بوده توجه ويژه مبذول فرماييد.

همچنين مي توانيد نظرات و پيشنهادات خود در زمينه ضريب بالاسري و نحوه آناليز آن را به ايميل اينجانب ارسال فرماييد يا در بخش نظرات در زير همين مطلب درج فرماييد.

Balasari-Analys

////

 اصلاحیه کتاب ضریب بالاسری پیمان
ضریب های بالاسری 1.41 و 1.17 به فایل این کتاب افزوده شده است.

 صورتحساب های متفرقه یا خریدهای بدون ثبت نام  را ،
از روش کارت به کارت ، پرداخت نمایید :
پس از پرداخت وجه ، کدرهگیری و نام محصول‌ را 
به شماره 09038381937 پیامک ، تلگرام یا واتس اپ نمایید.



ورود و برون رفت

درود بر شما

Register