ضریب های جدید منطقه ای کارهای پیمانکاری ( امور پیمانکاری )‌ با فهرست های بهای پایه دست آخر از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ابلاغ و بر روی تاترنمای نظام فنی و اجرایی کشور قرار گرفت.

نسخه اعمال ضرایب بر روی نقشه استانها و بخش ها در تاریخ 8 بهمن 94 بر روی سایت نظام فنی  قرار گرفت که نسخه بوکمارک شده آن نیز امروز ( 10 بهمن 94 ) توسط سایت مترور ارائه خواهد شد.

فایل پی دی اف پیوست هرچند شامل ضرایب تمامی شهرهای کشور می باشد اما شامل تمامی لینکهای بوکمارک شده توسط سایت مترور نیست ، فایل کامل  بوکمارک شده‌ی این فایل به انضمام فایل اکسل ضرایب منطقه ای با قابلیت جستجوی فارسی در بسته آموزشی پیمان و رسیدگی  و همچنین به صورت فایل مجزا در بخش فروشگاه محصولات سایت مترور(‌به مقدار محدود )‌اضافه گردید.

نسخه کامل ضرایب منطقه ای را از محصولات آموزشی سایت تهیه فرمایید ( در فرمت اکسل و پی دی اف با جستجو و فیلترگیری کامل فارسی و تفکیک کلیه استانها و یک شیت اضافی شامل ضریب منطقه‌ای همه استانها و بخش های کشور به انضمام  فایل پی دی اف و با بوکمارک کامل )‌.

نسخه خریدنی شامل فایل های اکسل تفکیکی کل کشور و استان ها تا سطح دهستان و قابل جستجو ، به همراه نقشه تقسیمات کشوری و قوانین بالادستی مربوطه می باشد(به روزآوری : شهریورماه 1398 )

دانلود برای اعضاء امکان پذیر است ، لطفا با نام کاربری به سایت وارد تا لینک دانلود را مشاهده فرمایید :